Wpis

czwartek, 06 października 2011

LOT-WHAT

Dziś temat LOT.

W związku z niemożliwością odprawienia się on-line zadzwoniłam do biura obsługi klienta zwanego Call Center by odprawić się telefonicznie. Odrawa telefoniczna wg mnie to inna usługa niż odprawa przez www. Po 20 min wiszenia na telefonie uzyskałam połączenie, jak zawsze odezwała się mila Pani konsultant, oczywiście powiedziałam wszystkie wymagane dane i...usłuszalam od pani, że www nie działa...TADA co za odkrycie...Wydawało się, że to już wiem. :Zgłoszę problem ze stroną, proszę spróbować za godzinę". Próbuję, nie działa. Próbuję za kolejną. Nie działa. Dzwonię tfu próbuję się dodzwonić jeszcze raz. "Wszyscy konsultanci są zajęci". No i czekam. Sukces, sygnał, głos. Jestem! Powtarzam całą procedurę, Pani nr 2 jest bardziej "walczącym" typem, zawiesza mnie na czas załatwiania sprawy, wysluchuję w tym czasie niesamowicie wpieniającej muzykinaczekanie i...wreszcie sukces. Udało się. Pani wysyła kartę pokładową na telefon - plik się nie czyta, Panie wysyła kartę pokładową na email - link się nie czyta. Przesyłamy na inne konto i...nie działa. Udaje się natomiast jeszcze raz wejść na www i po numerze biletu uzyskać informację o odprawie i wydrukować kartę podkładową. Czas zalatwiania sprawy 3 h.

Oby tylko samolot odleciał...już nawet odlotu o czasie nie wymagam.

 

A jak już sobie rozmawiamy o lataniu. Oto kilka najgorszych rzeczy, ktore moga Ci się wydarzyć w związku z współpasażerami:

1) Czosnek

2) Nadmiar potu

3) Siedzenie między dwoma grubasami - ktoś po prostu wylewa się na Ciebie.

4) Koszykarz siedzący za tobą - wbijanie kolana w nerki, bo też można. Idea jest taka: nie siedzimy na miednicy - kładziemy się. 

5) 3 pijanych facetów jadących w delegacje. Oczywiście panowie uważają, że jest wesoło i fajnie. Ogólnie zaczepki w samolotach, to marzenie każdej samotnie lecącej kobiety

6) Płaczące dzieci

7) Chrapiący sąsiad - mniej szkodliwy na krótkich trasach. Możliwe rozwiązanie - słuchawki.

 

Jest ciężko, ale tylko niektóre sprawy mogą skutkować interwencją u obsługi...a szkoda.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
alliswrong
Czas publikacji:
czwartek, 06 października 2011 14:03

Polecane wpisy